nedjelja, 1. travnja 2012.

Sponzorirana priča

Moj prvi službeni sponzor je Tiskara Kasanić. Gdin Zoran, vlasnik tiskare, me obradovao svojom jednostavnošću, ljubaznošću i naravno odlukom da mi potpuno besplatno odštampa skoro 500 komada letaka! Woohoo!

Letak je izradila Ivana, frendica od frenda, koju još nisam upoznala, a letak je napravila besprijekorno i baš onako kako sam ga zamislila. Once again - great minds think a like :D

Watchdog me pronašao nekim svojim kanalima :) i javio se za sponzorstvo, i naravno totalno oduševio kad smo se upoznali.  Iza stvarno poslovnog odnosa stoji mladi dečko, entuzijast, ljubitelj pasa, veliki pozitivac i veliko srce. Nadam se da ćete imati priliku poslovati s njim i primiti malo njegove energije :)

Pedala servis bicikala, tj. gdin Damir je "pokleknuo" pred mojim pothvatom i u ime toga što sam cura i idem sama na put sa psom odlučio mi pomoći donacijom potrošnog materijala i servisom bicikla.

Velocity je prihvatio sponzorstvo odjeće, tako da sam opremljena odličnim kvalitetnim biciklističkim hlačama. Gdin Davorin stvarno odlično radi svoj posao, veliki je profesionalac i ljubitelj biciklizma i u razgovoru s njim par sati je proletjelo za čas.

Teretana MoFit je prihvatila moju molbu da se kod njih fizički pripremam i velikodušno mi dala besplatno neograničeno korištenje teretane. U njihovom baru će također 5.5. biti moja oproštajna fešta.

Maja iz Super Premium Shopa opskrbila je Onnija sa kvalitetnom Ruffwearovom opremom. Onnica je spreman za sve uvjete, kiša, sunce, teški tereni, i ono što je meni najbitnije - dobio je bisage u kojima sam može nositi svoju vodu i hranu kad idemo u planine! :D Svi koji želite kvalitetnu opremu za svoje peseke (ali i outdoor opremu za sebe) obavezno se javite Maji! 

Odmah uz Maju javila se i Sara iz Vindor škole za pse.  Omogućila nam je besplatnu školu dresure za Onnija, koja je upravo u tijeku. Čule smo se samo jednom telefonski i jedva čekam da ju upoznam i da Onni pokaže svoje naučene trikove ;)

Gdin Zdravko Beljan iz Optike Vitrum me obradovao kad je bez problema prihvatio da sponzorira Adidas sportske naočale sa dioptrijom. Naočale su mrak, a ja ću stvarno vidjeti sve ljepote kroz koje bicikliram u njihovom punom, nezamućenom sjaju :D

Ovo su uspješne sponzorske priče, sa happy endom.  Naravno, puno je više onih neuspješnih. Jaaaaako puno firmi nas je otpililo. Neke su rekle da će sponzorirati, pa se više nikad nisu javile, ili su nas zeznule u zadnji čas. 

Kao što vidite, nema ni jedne velike firme. Pretpostavljam da im nismo dovoljno zanimljivi - čitaj - isplativi. Možda sam ja trebala imati drugačiji pristup, agresivniji, nametljiviji.. 
Ali ja ne funkcioniram tako. Ovo je moj život. Bicikliranje oko svijeta sa Onnijem i širenje svijesti o potrebama životinja je ono što će postati moja svakodnevnica. Nekome se to može svidjeti ili ne. Može me smatrati luđakinjom ili heroinom. A to stvarno ne ovisi o meni, zar ne? Svatko sam bira koliko će jako otvoriti svoj um i unutar koliko velike kutije će živjeti.  

Nema komentara:

Objavi komentar