nedjelja, 1. travnja 2012.

Samo za taj osjećaj...

- Mogla bih da ti pričam danima o tom osećaju, ali nadam se da ćeš ga veoma brzo i sama otkriti. Najteže je krenuti, posle nastavljaš po inerciji. I nije opasno, svet je mnogo bolje i sigurnije mesto nego što mi verujemo i nego što nam to mediji predstavljaju. Zato, raširi krila i poleti! Otrkij sva čuda sveta koja te čekaju. Kod kuće ionako nema ničeg novog :)

Ovo su riječi moje imenjakinje iz Srbije koja trenutno sama biciklira po svijetu i dok sam ih čitala u mailu savršeno sam dobro znala o čemu priča. 

Do sada se ne mogu pohvaliti sa brojnim putovanjima. Tek pokoje kratko po Europi, jedno do Turske, jedno do Amerike, ali svako je u meni budilo isti osjećaj - povezanost uma i tijela, mašte i stvarnosti, ugodnost u vlastitoj koži. Ja sam bila ja. Slika koju obično imam sama o sebi, ideja kakvom osobom želim biti i što želim raditi, i ovaj fizički dio mene, tokom putovanja savršeno se spoje u jednu stvarnu osobu. I meni se ta osoba sviđa. 
Ta osoba je odvažna i znatiželjna, vesela i znatiželjna, energična i znatiželjna, prijateljska i znatiželjna, svi-su-ljudi-dobri i znatiželjna, iskrena i znatiželjna, mogu-sve-što-hoću i znatiželjna, odana i znatiželjna, snalažljiva i znatiželjna...
Ako želim da ta osoba živi, moram joj udahnuti život, moram joj dati hranu koju treba. Moram joj dati avanturu. 

  




2 komentara:

  1. Draga Snježana,
    upravo tako „ svijet je mnogo bolje i sigurnije mjesto nego što mi vjerujemo“. Sigurna sam da ti trenutno nije lako i da se u tebi kuha vulkan emocija, ali isto tako sam sigurna da ce ti „ novi zivot“ donijeti neke nove DRAGE LJUDE ( a o duhovnom bogatstvu da ni ne govorim) ...Tako hrabra i prekrasna osoba poput tebe zasluzuje sve najbolje i ja ti zelim svu srecu ovog svijeta ( tebi i Onni-u )!!! A mi u Hrv. cemo misliti na vas i zeljno iscekivati svako vase javljanje...:-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na ovom prekrasnom komentaru! Prvom i tako super pozitivnom! :) Nadam se da neću iznevjeriti očekivanja i isčekivanja.
    Kako se vrijeme polaska bliži, sve sam sretnija i sretnija. Uskoro će nam cijeli svijet biti dom i svi ljudi obitelj, and I like it! :)

    OdgovoriIzbriši